777.dk

Hjælp

Min konto

  1. Jeg har glemt mit brugernavn og min adgangskode, hvad gør jeg?

    Indtastning af forkert kodeord, kan ofte resultere i en ’ude af stand til at validere kodeord’ kode. Da adgangskoder er med små bogstaver, så tjek for at sikre at Caps Lock er slået fra. Hvis dine problemer fortsætter, skal du vælge ’glemt kodeord' knappen og en ny adgangskode vil blive udstedt til den mail-adresse som anført på din 777.dk konto.

  2. Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål om min konto?

    Kontakt venligst 777.dk Kundeservice support@777.dk

  3. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke længere ønsker at bruge min konto?

    Til lukning af din konto skal du kontakte 777.dk kundesupport på support@777.dk

  4. Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

    Du kan ændre dig adgangskode ved hjælp af glemt kodeord link i toppen af alle de 777.dk sider.

  5. Hvordan ændrer jeg min registrerede mailadresse?

    Du kan ikke personligt ændre din mailadresse, men hvis du kan vise god grund til at ændre mailadresse, skal du kontakte 777.dk kundesupport for eventuelle ændringer i dine kontooplysninger. venligst kontakt support@777.dk

  6. Kan jeg tjekke min kontoaktivitet?

    Du kan tjekke din kontoaktivitet ved at gå ind på "Min konto", når du har logget ind, & nbsp; eller du kan kontakte 777.dk kundesupport for oplysninger.

  7. Er det muligt at ændre mit brugernavn?

    Du kan ikke ændre dit brugernavn, når først du har registreret dig hos 777.dk. Dette er af hensyn til sikkerheden.

  8. Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg tror, jeg har et problem med min gambling?

    Deltagelse i online gambling er spændende, sjovt og potentielt indbringende for dem, der har valgt at spille. 777.dk anerkender imidlertid muligheden for udvikling af ludomani og et gambling misbrug og konsekvenserne dette kan have for individet. På grund af dette tager 777.dk alle forholdsregler for at sikre, at vores produkter og tjenesteydelser anvendes af dem, der har juridisk ret til at gøre det. Der er under ingen omstændigheder nogen spillere, som får lov til at spille for rigtige penge, medmindre de opfylder alderskravet om 18 år.

  9. Hvad sker der efter min selv-udelukkelsesperiode er slut?

    Når den frist, du har valgt til selv-udelukkelse er slut, kan du kontakte 777.dk kundeservice for at åbne din konto.

  10. Hvordan kan jeg selv-udelukke mig?

    Du kan selv-udelukke dig ved at gå ind i din 777.dk konto, der vil du se fanen selv-udelukkelse. Når du trykker på ’Blokér min konto’ knappen, vil du automatisk logge ud af 777.dk siden. Login vil da kun være muligt efter udløbet af forældelsesfristen du valgte. & Nbsp; & nbsp;

  11. Kan jeg fortryde det?

    Du kan ikke åbne din konto før perioden for selv-udelukkelse er slut.

  12. Jeg får ikke svar på min forespørgsel når jeg kontakter kundesupport via e-mail?

    Vi forsøger at besvare alle e-mails inden for 24 timer. Da nogle kræver flere detaljer og efterforskning af et problem, kan svartiden variere baseret på arten af din forespørgsel. Du vil modtage en e-mail bekræftelse fra 777.dk, når vi har modtaget din forespørgsel, så du ved at vi arbejder på sagen. Hvis du opdager, at du ikke modtager bekræftelses e-mailen straks efter indsendelsen af din forespørgsel, vil vi foreslå, at du kigger i din Spam mappe. 777.dk engagere sig ikke i den handling at sende uopfordrede e-mails men nogle aggressive mail-filtre kan fejlagtigt identificere vores e-mails som spam og behandle dem sådan.